Доставка

Кур'єрська доставка по Києву

Кур'єрська доставка по Києву здійснюється з понеділка по суботу з 09:00 до 21:00 .

Звертаємо Вашу увагу, що безкоштовна доставка здійснюватиметься лише під об'єкт (під'їзд)!

Занесення великогабаритного товару на поверх єплатною послугою! Про вартість цієї послуги можна дізнатися у нашого менеджера при замовленні товару.

За наявності товару на складі та оформленні замовлення до 12:00 доставка відбувається в день оформлення замовлення, крім неділі. Якщо замовлення оформлено після 12:00 – доставка кур'єром здійснюється на наступний день.

Якщо замовлення оформлено у неділю, доставка провадиться у понеділок.

Оператор контакт-центру уточнює наявність товару на Ваше замовлення, погоджує з Вами адресу, зручні дати та час доставки.

Обов'язково перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою в кур'єру.

Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра Ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину.

Доставка по Україні

Доставка здійснюється компанією експрес-перевезеннями "Нова Пошта".Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 дні.

Після надсилання замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні відправлення необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії “Нова пошта” у присутності співробітника. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії “Нова пошта”.Компанія “Нова пошта” відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.

Оплата

Оплата готівкою

Сплатити готівкою за товар можна при кур'єрській доставці по Києву. Оплата провадиться виключно у національній валюті. Важливо! Оглядайте посилку під час оплати кур'єру.

Оплата на картку Приват Банку

Сплатити за товар шляхом переказу коштів на картковий рахунок ФОП у Приват банку.

Накладений платіж

Сплатити за товар післяплатою можна при виборі способу доставки - доставка по Україні. РЕКОМЕНДУЄМО! Оглянути товар при оплаті у відділенні Нової Пошти.

Оплата за безготівковим розрахунком

Оплатити товар через банківський рахунок. При виборі даної системи оплати, не забудьте вказати Вашу електронну адресу. На який наш менеджер надішле рахунок-накладну та необхідний перелік документів. ВАЖЛИВО! Товар буде відпущено, тільки при заході коштів на наш рахунок!

Гарантія, повернення та заміна

Гарантійне обслуговування

У випадку, якщо продукт вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо Dас звернутися до Продавця у якого ви придбали продукт або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні, або уточнюйте у будь-якого менеджера за телефонами на сайті з пн. - пт. з 9:00 до 18:00.

Повернення товару

Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: 1. товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо; 2. товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; 3. збережено всі ярлики та заводське маркування. Але якщо товар не працює або був в експлуатації, повернення товару провадиться лише за наявності укладання/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару.

Заміна товару

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо є питання, не соромтеся запитати нас! Контакти

Main Menu